Wednesday, July 17, 2019



Cara memakai tudung shawl atau tutorial bawal sangat penting dalam pengenalan jenis tudung baharu sesuatu jenama. Kebiasaannya tudung shawl tutorials diolah supaya pembeli merasa tudung tersebut mudah dikenakan dan boleh dipakai dalam pelbagai cara. Yang paling penting cara memakai tudung shawl itu dapat menutupi aurat dengan sempurna. Tutorial bawal selalunya boleh diolah dalam pelbagai cara, begitu juga dengan tudung shawl tutorials.

Di www.mypapillon.my, setiap tudung instant shawl diberikan cara-cara memakai tudung shawl express ini dalam beberapa langkah sahaja. Tutorial bawal yang disediakan adalah dalam bentuk turutan gambar dan juga video santai. Setiap cara memakai tudung shawl Limited Edition seperti koleksi Angelic dan Glimmer boleh ditonton di e commerce www.mypapillon.my, youtube, instagram dan facebook rasmi MyPapillon hijab. Untuk koleksi Limited Edition ini, setiap cara memakai tudung shawl dibuat supaya pembeli dapat menutup aurat dengan sempurna. Beberapa penggayaan dari MyPapillon Hijab dapat dilihat pada tutorial slides di bawah.




Terdapat dua jenis tudung bawal yang diperkenalkan dalam tutorial bawal MyPapillon. Gaya ini amat ringkas dan menutupi aurat dibahagian hadapan pemakai.


Instant shawl Aicha merupakan tudung express yang paling ringkas tetapi menawan kerana alunan potongannya dan dua lapisan kain yang dijahit bertingkat.


Tutorial instant shawl Allure juga digayakan ringkas dan kemas sekali walaupun memerlukan enam langkah untuk menggayakannya.


Cara memakai tudung shawl instant Dazzle ini hanya mengambil empat langkah. Bahagian depan dan belakang tudung express ini boleh dilabuhkan untuk mentutp aurat lebih sempurna kepada mereka yang plus size.


Tudung express Mademoiselle merupakan tudung yang paling mendapat tempat di hati peminat MyPapillon. Tudung ini boleh didapati dalam dua jenis kain iaitu chiffon georgette dan textured chiffon.


Tudung express Victoire sangat sesuai digayakan untuk wanita yang inginkan tampak lebih muda kerana tudung express ini adalah double loop dengan awning tudung bawal.

Baca Lagi: